Vi Rocker...????????
skrevet af: Bent Nielsen - 16.5.2010
Er der da ingen der kan give et ref eller en sæt liste fra koncerterne. Spiller de nye numre ???

Vi Rocker...????????
skrevet af: Bent Nielsen - 16.5.2010
Er der da ingen der kan give et ref eller en sæt liste fra koncerterne. Spiller de nye numre ???
Svar af : Brian Weihe - 16.5.2010
Ja, jeg er også vildt spændt på sætlisten...håber på nogle gode nyheder.
Svar af : Jan Normann - 16.5.2010
SPOILER:
Der var desværre ikke nogen nyheder på programmet i går i Valbyparken. Sætlisten er så vidt jeg kan se mere eller mindre et udvalg af de samme 25 numre, som man har haft for vane at spille gennem lang tid med lidt få variationer i arrangementerne. Ufo & Yepha rappede lidt på Be bab a lu la, og der var en pige med på scenen, som sang med på kor og spillede guitar. Desværre kunne man slet ikke høre guitaren.
Sådan som jeg husker det (rækkefølgen er sikkert ikke rigtig):
- Popmusikeren
- For dig
- Big time
- Verdens lykkeligste mand
- Sporløs
- Klasselæreren
- Nærmest lykkelig
- Det mørke Jylland
- Ræven og rønnebærrene
- Be bab a lu la (feat. UFO/Yepha)
- Randers Station
- Fald min engel
- Hele verden fra forstanden
Xtra:
- De første kærester
- Eventyr for begyndere
- Bag duggede ruder
Svar af : Henrik - 16.5.2010
Hmmmm....mon de sortklædte er ved at brænde ud?
Svar af : Kim Søndergård - 16.5.2010
Jep...
Det var samme setliste i Esbjerg, men personligt synes jeg det var en fed koncert og sammensat med det visuelle var det et oplagt orkester der tog hul på udendørs festival sæson på en dejlig klar og kølig aften....Og publikum var med lige fra starten.
Mon ikke der er valgt numre ud fra de ønsker der kom ind, plus at de nok har sat listen af sange op efter at det er festival koncerter.
Selvfølgelig kunne det da have været fedt at høre et par nye sange - måske de kommer på i løbet af sommeren???
Det var et veloplagt tv-2 der spillede i Esbjerg den fredag aften i Maj ;)
Svar af : anders seierup - 16.5.2010
jeg havde sat næsen op efter noget virkeligt specielt... så må jeg vel bare vente til næste indendørs tour eller til bornholm
Svar af : Lise Iris Bak - 16.5.2010
Fin fin koncert i Valby ! Kvinden der synger og spiller er Maria Timm - og ja, der må gerne skrues mere op for hende.
Jeg håber og tror på nyt nummer på Bornholm ;-)
Svar af : Jan Normann - 16.5.2010
Jeg må i øvrigt også fremhæve det voldsomt store LED-bagtæppe i aktion. Det ser helt fantastisk ud! :-)
Svar af : Kim Søndergård - 16.5.2010
Kune ikke være mere enig Jan, det kan andre glæde sig til hen over sommeren - og Maria T - et godt valg i mine ører ;)
Svar af : Anders Seierup - 24.5.2010
Har for første gang i år oplevet tv-2 på vi rocker. hvad kan jeg sige andet end rart hyggeligt og komplet ufarligt..
jeg tænker på linien fra Big time og honning "Bliv ikke hængende fast et sted
gå hellere planken ud "
Måske er vi kommet til det tidspunkt hvor vi skal lave en fanindsamling så tv-2 kan få en planke.
Jeg skal understrege jeg hyggede mig gevaldigt, men når man ved der ligger 100 andre sange, hvoraf mange store sange ikke er spillet i en årrække så kommer man let til at fokusere på at de her sange er hørt år efter år efter år... Meget sødt inslag at få en kvindelig guitarist sød og med god stemme, men please vi skal have skruet op for hendes guitar så den idet mindste kan høres. Men kan alså ikke lade være med at tænke ... fint nok Så navnet er Maria Timm ??? eller var det Stine sui 2 ... min pointe er bare vi har set det hele før og jeg er igang med at finde priser på planker .. hvis nogen tilslutter sig ideen
Svar af : Henrik j - 24.5.2010
Den er jeg helt med på.
En total opførelse ar SLARAFFENLAND ville være fantastisk.
(men nok ikke voldsomt realistiskt)
Svar af : Torben - 24.5.2010
Ja, lad os få fat i en planke. En totalopførelse af Beat kunne også være et hit. Det ville som bonus give Popmusikeren til de professionelle skuldertræk, der ikke kender andre numre fra Beat.
Svar af : Anders Bruun - 25.5.2010
Eller en koncert række med afstemning som nu - men hvor der kun kan stemmes på de gode men glemte. Så kunne vi få både "Kald så på din kæreste" / "Mean blues" / "Kedelig historie" / "De lyse timer" / "Pretty woman" / "Et lykkeligt goodbye" / "Starwars" / "Mit hjertes Café" / "På fredag har jeg fri" / "Stormfulde højder" / "Lykke på rejsen" / "Hvis det bare var film". Et udpluk som kan suppleres på den kommende tur "PLANKEN UD - (Eller skal jeg kalde på hunden)"